Big boi kryptonite

I'm On it Kryptonite Lyrics [Intro: Got Purp, Volume 2. Big Boi] Time and time again, I gotta turn back round and tell C-Bone Grab that cologne on out my book bag, I smell 'dro all on you, homes Suppose the po-po's get whiff of the spliff that you just smoked, them folks gon' trip Probable cause, call the canine unit to the side of the road, let's take a sniff Arf, arf!

Uploader: Arashidal
Date Added: 25 January 2007
File Size: 24.36 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 93172
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Rock-D] Time and time again, I gotta turn back round and tell these krryptonite That I am the H-N-I-C, bitch that's just the way it goes I be on that shit that'll have you on that "I don't want no mo'" At this time, I need all my freak hoes to get down on the flo' If you came to rep biy set, right now nigga, let 'em know If it's jail I get for stompin' a hater to sleep, fuck it, I go Freak, I'll be off in the wheep Straight geeked swerving down your street In a stolen Bonneville with 23's on the feet The Legend, Rocky D Brown, back in town to plea you down Give me face, I love the sound Slap the taste, they hit the ground Back in the A Cliqued up, picked up with some people that don't play On that Kryptonite stay So high, we might fly awwwaaayyy [Chorus: BlackOwned C-Bone] Time and time again, I gotta tell these niggas and these hoes I'm from College Park where we move that weed and we slang that blow Get dope on a daily basis Get high, make them ugly faces Toke the 'dro, and I'm on probation My blunts I don't be lacing I'm on that Kryptonite Come to my crib tonight Let me beat that puss all night Run tell your buddies I fucked you right Tell kryptonire bout all the plaques on the wall Tell 'em how you licked my balls Tell 'em how Konkrete run the streets Big Boi, he put us on [Bridge: We'll have things fixed soon.

I'm on it [Verse 1: I'm On it Kryptonite. Verified Artists All Artists: Killer Mike] Chevy ridas, slangin' powders, Simpson Rd.

Release Date November 22, I'm On it Kryptonite Lyrics [Intro: I'm on it AYE! Big Boi] Time and time again, I gotta turn back round and tell C-Bone Grab that cologne on out my book bag, I smell 'dro all on you, homes Suppose the po-po's get whiff of the spliff that you just smoked, them folks gon' trip Probable cause, call the canine unit to the side of the road, let's take a sniff Arf, arf!

Facebook Twitter Instagram Youtube. Cuz you just ain't gon find no yay Play, I got a tough team of attorneys Make a judge lean like he sipping syrupy They play dur-ty, he cain't touch me Verdict be not guilty, search me [Bridge: Album Big Boi Presents Big Boi] I be on it all night, man I be on it day day All day, straight up pimp If you want me, you can find me in the A!

Got Purp, Volume 2.

Comments 3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *